FOLLOWERS

Khamis, Disember 23, 2010

TERPUBLISH..UOLSS PERNAH TAK??


ada satu criter ni..malu malu..blushing ni..hehe
tadi lappy saya hangin..
so saya pun main klik2 je sebab dah 'hang'..
sedang duk klik dan klik dan klik..
skali bila tertekan publish, xpulak lptop ni 'hang' so terus masuk ke blog..hahaha
oleh kerana kepanikan yang luar biasa macam gambar ni



saya dengan tenaga luar biasa terus mendelete
sebab etri terpublish tu tak siap lagi sebenarnya..haha

uolss pernak tak??
so nak tanya..kalau terpublish kita boleh undo balik tak?? ada cara ke??
saya budak baru belajar..hehe



* pengalaman pertama ni..huhu 


7 komen:

Zeanne berkata...

buka edit post..lepas tuh save as draft..kita boleh repost entri tu tanpa perlu delete...

syg la da taip pnjg2 pastu delete...hahaha:)

Rina Rossoneri berkata...

kalau terpublish,kita buat edit post then save as draft...tak perlu delete..

oh sangat malu bila entry yg patut pegi ke blog private terpublish kat blog umum hohohoho

qasehraihan berkata...

anne & rossoneri:
thankzz..hehe..tadi memang xpanjang lagi taipnya..baru mula je..oo bila save draf jd xpublish kat blog ek??mksih byak..

saya kalut nak g knduri ni sbnarnya..tu yang xdapat nak pikir dengan tenang..hehe

♥ 미스 kiera ♥ berkata...

hehe

mmg save kat draft ta publish..
hehe

kak!
saya tag akak!



http://owlkieranaa.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

qasehraihan berkata...

citiey:
awak tag akak..akak nak balik kl arini..petang ckit akak jenguk ye dik farid kamil..hehe

♥ 미스 kiera ♥ berkata...

hehe..
ok kak.
take care!

kak.ade fesbuk x?
nk add.

qasehraihan berkata...

ctiey:
fb ek??tap je emel sy kat sidebar tu..nt dptla..hehe

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan