FOLLOWERS

Isnin, Disember 13, 2010

SAYA SUKA BLOG CIK TOM



gambar sekadar hiasan..hehe



arini baru ari ke-4 saya menulis kat blog baru ni, sbb blog lama mmg totally deleted..
seperti biasa setiap apa yang kita buat pasti ada sebab..
saya berblog pada asalnya semasa blog lama dulu sebabnya hanya untuk suka-suka
totally utk suka2 sebab rasa nak mencuba..
sebabnya saya mmg suka membaca..

saya suka baca entri yang best2, entri kekeluargaan,
tengok gambar yang anak2 blogger yang comeii2..
jadi..bila dh lama sangat kita duk tengok blog orang,
duk tgk orang menulis kita pun rasa nak buat juga..
tetapi malang, blog lama saya terpaksa didelete hanya kerana 'orang lain'
seperti yang saya dah citer kat sini


so sekarang..
dengan blog baru ni..saya dengan keazaman yang baru..
saya memang ingin menulis..apa aja saya boleh tulis dan share
yang mana kadang2 jika kita simpan sakitla juga..
asalkan apa yang kita tulis tak menggugat keselamatan negara cukup a kan..hakhak
bila kita menulis at least rasa lega..betul..memang rasa lain sangat..
lagi satu bila kita sibuk berblog..kita dapat jadi tenang
sebab kita dapat lupakan kesakitan2 walaupun tak secara total..


bila kita berblog..kita akan singgah blog orang lain..
bila kita tgk jumlah2 follower yang setiap blog lain dapat..
kita akan rasa..uiii hebatnya dia ni..hebatnya dia tu..



sama macam tu la agaknya apa yang saya rasa dengan apa yang 'cik tom' rasa
kalau nak tahu siapa cik tom dan ceritanya klik sini
cik tom tu bagi saya sangat hebat a..
dia baru berblog lebih kurang 5 bulan..tapi folower dia uiii 1000 lebih tu!!
cne cik tom cari folower tu sume ek???
rasanya ialah dengan menjadi diri sdri dan ikhlas menulis..betul tak cik tom..



jadi rasanya memang sangat tepat bila cik tom diundi untuk..
'Blog Baru Pilihan Malaysia 2010'
Blog cik tom, “Tomato Gurl’s Life” termasuk dalam nombor 305 pilihan 8
jomla kita pakat undi cik tom..
nak undi klik sini
kita mmg suka blog cik tom..tahniah cik tom


* mimpi sajoo untukku dapat 1000 follower tu..kuikui

2 komen:

CIK TOM berkata...

wow tenkiu dear..hehe...terharu plk..sob3..

qasehraihan berkata...

hehe..sob sob sob gak..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan