FOLLOWERS

Rabu, Disember 22, 2010

JAJAN HARGA 10 SEN

rasa ajaib pun ye..megic pun ye (bukan ke sama aje tu??)haha..
sebenarnya saya dah lama sangat xmembeli di kedai runcit..
memang xtahu pun harga jajan2 kecik yang dijual kat kedai runcit tu...
sebab salu beli yang besar terus kat soping kompleks..

nak dijadikan cerita..tadi gi kedai runcit dekat dengan rumah mak ni..
pastu ternampak jajan yang saya selalu makan waktu kecik dulu..
tak ku sangka, masih ada jajan itu..


*

*

*

*

*

*

ni ha..jajannya..namanya..'sayangmee'

dan jangan terkejut harganya masih 10 sen..(hah????? sposen???)
sebenarnya saya yang terkejut..huahuahua..
pelik tu!! ada lagi jajan 10 sen..dulu pun 10 sen gak..(sambil garu kpala)
maybe qtty nya dh ckit pun xla pulak ku ketahui..
yang ni 8 gram ajee sebungkus kecik kementot ni..
tapi rasanya sangat sedap!!!
bila masuk dalam mulut tu kan...mmm...rasa lupa sume2 kekacauan di jiwa..kwang3
uolss ada tak mknn2 yang uols suka masa kecik??

-end-

*banyak entri kenangan di waktu kecik je la sejak2 balik kampung ni..hehe



9 komen:

BLADE EDGE berkata...

salam...

xpernah tgk pun jenama jajan tu...

Aizuddin Hanis berkata...

hehe...skrg dah besa xbp ske sgt jajan..dulu ske jajan durian 2..hehe

qasehraihan berkata...

blade:
ye ke??tp sy penah mkn kecik2 dulu..hehe

aizu:
haha..sy tetap suka jajan..huahuahua..

qasehraihan berkata...

blade:
ye ke??tp sy penah mkn kecik2 dulu..hehe

aizu:
haha..sy tetap suka jajan..huahuahua..

mamawana berkata...

Masa kecik tak pernah makan jajan. Emak suruh makan nasi berlauk ajer... kalu masa free main panjat2 pokok makan jambu, ciku, rambutan atas pokok...ekekkeeke..betapa ku rindui waktu2 dahulu

Mohd Fitri berkata...

tak pernah jumpa jajan ni..
=_=

qasehraihan berkata...

mamawana:
km adik bradik pun sama..tp jajan pun ttp mkn..hehe..pnjat2 pokok mmg xpernah..xreti pun..huhu


mohd fitri:
xpernah jumpa ek??dtgler kg kita..haha

Tanpa Nama berkata...

kalau balik kampung belikan jajan ni

Tanpa Nama berkata...

nampak sedap

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan