FOLLOWERS

Khamis, Disember 09, 2010

PERASMIAN!!

Wah..tajuk entri ni macam 'ntah apa-apa' sajoo kan..heh
Suatu waktu dlu, sy ada blog..
Saya bina blog tu dengan penuh rasa rendah diri untuk mencatat diari hidup..

Tup tup..blog tersebut menjadi masalah kepada saya..
Memandangkan ada pihak yang merasakan blog tersebut di bina hanya untuk memberikan kebinasaan pada mereka..huhu prasangka lebih sangat tu..

Tapi xpela..demi kebahagiaan pihak lain..saya berkorban..
Saya dh delete/block blog tersebut..
Tapi saya memang syg sgt blog tu..sgt2 syg..sbb penat woo i create all the widgets there..huhu
Harap-harap jgn lak pasni ada pihak yg berprasangka pulak dgn blog baru sy ni ni..kuikui..


Jadi mulai hari ini 9 Disember 2010..dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim..






saya sendiri MERASMIKAN pembinaan blog sy yg di beri nama 'Cahaya Citra Jiwa- (diri sdri rasmi..kwang3)
Kawan-kawan boleh dapat blog sy ni dengan menaip www.qasehraihan.blogspot.com

Selamat membaca dan jangan segan2 untuk tinggalkan komen yerr..mksih

Wassalam..

0 komen:

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan