FOLLOWERS

Khamis, Disember 09, 2010

PINDAH RUMAH


Saspen amat tajuknya kan???..kwang3
mulai hari ini..
catatan saya akan dapat dibaca di link ini..



pic dr mr.google


semalam saya membina catatan saya di akaun tumblr..
tapi nmpaknya jodoh dengan tumblr ni x dapat bertahan lama ler..
bukannya apa..mungkin kerana saya dah terbiasa dengan akaun blogspot..
jadi..walaupun saya dah cuba nak bersama tumblr, saya tetap nakkan akaun blogspot..hehe
maka dengan itu saya berpindah rumah ke sini..


jadi..
selamat membaca kepada sesiapa jua yang berminat untuk membaca cerita saya..
walaupun begitu, jika ada mana2 pihak yang merasakan terganggu atau tergugat dengan penulisan blog ini,
dari hati kecil, saya mohon maaf dan harap kalian tidak terusan follow blog saya...


blog saya adalah jiwa saya..
tiada niat untuk menyakitkan atau menggugat mana-mana pihak..
tidak berkenaan dengan yang hidup atau yg telah mati....(sius giler ayat haku ni!!hak)

SELAMAT MEMBACA..


* ada ke yg terganggu tu???haha..

0 komen:

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan