FOLLOWERS

Rabu, Disember 29, 2010

BLOG PERTAMA YANG SAYA BACA SEBELUM ADA BLOG SENDIRI!!!

kengkawan masing2 mesti ada sejarah awal berblogging kan??
maksud saya dari segi blog yang selalu di baca
dan jadi silent readers sebelum buat blog sendiri..ada tak??

sebelum saya ada blog, saya memang selalu buka blog-blog orang...
sebab saya memang suka membaca semua jenis penulisan..

kisah awalnya..saya sebenarnya suka shopping online...
jadi secara tak sengaja akan terbuka mana2 blog termasuk bila kita goggle tentang sesuatu..

uolss nak tau tak antara blog pertama yang saya buka..
blog ni dulunya warna biru...
saya terjumpa blog ni secara xsengaja semasa saya google..
pastu kluar perkataan penuh' nama blog ni..
pada saya unik..trus saya klik..
dan saya terus menjadi silent readersnya..

kemudian saya add tuan punya blog kat fb saya..sebelum tu saya PM dulu..
sebab dia ada tulis kat blog dia kenalkan diri dulu sebelum add..hehe
pastu saya try wat blog..(blog lama saya la..)
tau kan dulu saya ada blog..kalau uolss xingat baca entri ni..

lepas saya wat blog (blog lama)..saya selalu PM dia ni..
tanya dia macam2..camna nak wat itu camna nak wat ini..
mesti dia pun boring dah ngan saya ni..hahaha
sampai sekarang pun saya menjadi pembaca setia entrinya..
sebab best penulisan dia..


uolss nak tau ke siapa dia???
dia ialah anysss azman..
nak tau blognyer???ini dia..
JENG..JENG..JENG..

*

*

*

*

*

*


untuk anyss...
mksih banyak anysss..atas segala tunjuk ajar awak kat akak..
termasuk kenalkan akak dengan sue..
cuba uolss google gadis kampung...akan keluar gadis kampung separa bandar..
saya rasa unik bunyinyerrr..hehe

sue ni pulak ialak orang yang wat header untuk saya
tokey header ni tau...sapa nak tempah bolehla hubungi suhaidasupalio a.k.a mizz sue
mksih banyak2..siap bagi watermark free ag tau..hehe
pastu saya salu gak tanya itu ini ngan sue ni..jgn boring tau sue..haha

pastu mksih juga pada semua yang salu singgah..
dan akan salu bagi komen setiap kali saya menulis terutama ctiey a.k.a kierana
ctiey ni dah macam adik dah ni...macam ada ikatan kimia..mklumla bakal cikgu..haha


mksih adik2ku semua!!

-end-

* apa blog pertama yang uolsss baca dan ikut??? 




8 komen:

♥ 미스 kiera ♥ berkata...

ahaks~
sungguh terharu
thanks a lot kak!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tak pernah boring kak...

jangan risau.....hehehe...

sharing is caring..

apa-apa pon terima kasih kak sebab buat entry ni....

terharu sangat...

senyum mau maneh yer =)

qasehraihan berkata...

citey:
wawawa..jgn teharu2..
keep in touch..blajar rerajin tau
nanti dapat jd student cemerlang perguruan..hehe

GKSB:
mksih xboring..hehe
tapi awak menulis best..suker
menjadi diri sendiri tu penting..hehe
study rerajin yerrr..

SUHAIDA berkata...

AUWWW...TENKIU KAK..XBORINGLA KAK..KALAU PASAL BLOG MESTI XBORING PYA...HUHU

qasehraihan berkata...

sue:
waaa...pasal blog xboring eh..klu pasal incik green???haha

♥ 미스 kiera ♥ berkata...

baik kakak!

ibujelita berkata...

wah2....nak buat blog cenggini jugaklah...boleh ajar tak?:D

qasehraihan berkata...

waaaa...kawanku dh ada blog!!

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan