FOLLOWERS

Khamis, Disember 23, 2010

PAKAI BAJU TERBALIK

alkisahnya..petang semalam pergi main2 kat pantai batu buruk..
saya sebut pergi main sebab dekat sangat dengan rumah..
pergi main plyground ngn layang2 kat pantai

sedang saya dan adik bongsu pmpuan saya tengok budak2 main..
kami terpandang sorang pmpuan pakai blaus terbalik..huhu


huahuahua..bukan terbalik cmni..
gambar ni sekadar hiasan..hehe


maksud saya yang bahagian dalam pmpuan tu pakai di luar..
saya tak snap la pulak gmbarnya..nanti kang apa pulak pmpuan tu cakap..
yang bestnyerr..ramai gak orang tgk dia..then ada orang tegur..
apa lagi..glabah dia cari tandas pergi tukar..huhuhu..cian kakak itu..

pernah tak uolss tgk atau terjadi kat uolss sdri peristiwa cmni???

-end-

* layang-layang orang trg panggil 'wa'
* setiap kali balik trg mmg akan dtg cni..
* gambar di pantai tunggu entri akan datangla..

9 komen:

zamz berkata...

hehe camana bleh tak perasan ek

Aizuddin Hanis berkata...

pnh...seyes..time 2 pkai kemeje..naseb baik kemeja itam...ade mmbr kt din ko pkai bj terbalik...so dgn relex...jwb mane ade tbalik..ni mmg fesyen...huhuhuhu

NieyaVanilla berkata...

hak3...sian org tuh..nieya pon penah pkai terbalik tp bukan baju..nieya pkai tdung terbalik..sebbek smpai depan umah, mak tego...haha

qasehraihan berkata...

zamz:
xtahula..kakak tu excited nk bw anak main playground kot..hihik..

aizu:
pesyen??huahua..jwpn yg sgt mengcover..gud job..

niey:
saya pun penah gak..pkai inner terbalik..hehe

hans berkata...

hahahha
pernah terjadi dan pernah melihat
hehehehe

P/S : Bertenang! Tarik Nafas! Sikit Jer Nih! Sakit Sikit Jer Bila Kena Cucuk Nih!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

pernah pakai cardigan terbalik.

Masa atas moto kat trafic light baru perasan

dengan slumbernya buka pakai balik betul2 hehe

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

ade sesuatu utk akak..

jum ke sini..


http://owlkieranaa.blogspot.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html

Fiza Amran berkata...

orang kata pakai baju terbalik nie nak dapat rezeki..

Azree berkata...

Salam..akhirnya berjaya berkunjung di sini..

Blaus pun kurang mengerti bentuknya, tidak dapat nak bayangkannya..

:D

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan