FOLLOWERS

Selasa, Disember 14, 2010

SIPUT SHY-SHY CAT

cuba tengok gambar ni...




ini gambar siput




ni gambar orang malu-malu kucing..



ini gambar brodband
hahaha..sume gambar dari google..


yang ku nak bgtau ialah...
brodbandku gerk macam siput..
agaknya sebab masih malu-malu
maklumla..baru sampai kat kampung..
harusla malu2..mcm 1st time dating..huh

so??
ku tak dapt nak jenguk kawan-kawanku sekalian..
ku sedeyy!!! maafkan ku..
nak buat entri  ni pun dah amik masa 45 minit ni..huk huk




* yang saya belum jenguk sabar ye!!!huhu

17 komen:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

hehe.
cam siput ye?
jgn jeles la kak..kt cni laju..
mcm ferari..
walopon dalam hutan..kikiki.

qasehraihan berkata...

uiii..laju ke??kakak jeles ngn adik nihh..adikku dlm utan mana..nk g duk kat utan tu ugek nih..hahaha

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

hehe
blakang uitm machang.kelantan.
siyes mmg utan.
nnt sy letak pixca area umah sy.
tak caye ade 3g...!
hehe
jum dtg!

AMMAR YASIR berkata...

Memang geramlah dengan broadband kalau dia jadi siput... lambat gila... nak buka blog pun susah..

qasehraihan berkata...

uiii..3G tu!!hehe
psni nk g machang gak a..
ramai kwn belah ana..
tp xpernah g..huhu
kt tere pun ado..

qasehraihan berkata...

ammar:
geram dn hangittt!!haha

Rafina Mimi Zairul Murni berkata...

cikgu knape guna broadband?guna la talian internet tm lagi laju..bayar pun murah je..

Cempakamelati berkata...

banyakkan bersabar, walau pun bergerak cam siput, masih memberi khidmat .

qasehraihan berkata...

rafini:
yg tu yg mmg ada..kt umah bonda kita ni..kt kg
kita punya b.bnd jenjalan ni


cempaka:
hehe..i ok je..klu ben ashaari mmg angin dia klu jd gini ni...hahahaha

qasehraihan berkata...

rafini:
yg tu yg mmg ada..kt umah bonda kita ni..kt kg
kita punya b.bnd jenjalan ni


cempaka:
hehe..i ok je..klu ben ashaari mmg angin dia klu jd gini ni...hahahaha

qasehraihan berkata...

rafini:
yg tu yg mmg ada..kt umah bonda kita ni..kt kg
kita punya b.bnd jenjalan ni


cempaka:
hehe..i ok je..klu ben ashaari mmg angin dia klu jd gini ni...hahahaha

Nur Fannun berkata...

pe kata pki p1wimax..Broadband selalunye lmbt..siput gondang pun laju lg..hehe..
ari tu pi supermarket, nmpk baju berjenama SNAILS..baju siput pun de.. hahhaha

DiahRodzi berkata...

hahahha....besa la kak ..
broadbnd mmg shy2 cat bila dah balik kg....broadbnd diah pown mcm tu jgk..huhuhuhu..:(

ANATI SOKI berkata...

hehehe.. brodband slow macm siput babi heheheh

qasehraihan berkata...

fannun :
tgk a nt ai try..adik ai pakai tu..katanya kadang2 shy2 cat jg..haha

diah:
jom kita trademark satu b.band shy2 cat nak??ahaksss

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

owh..dtg la..
nk dtg roger2 la kak!
tere pom dekat je ngn machang...=)

haha
3g sbb de uitm..

Nur Fannun berkata...

nak wt cm ne..mne syrikt yg jual perkhdmtn internt smua pki jalur lebar yg sama..yg beza pembekal servis intrnet je..

n klu speed 384kbps sbnrnya dbhgi 8 jadi 48kbps tu la speed yg kta dpt sbnrnya.tu psl ble dwnload xpnh pun dpt 100kbps selalu 50kbps ke bwh.

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan