FOLLOWERS

Sabtu, Disember 18, 2010

SESI BERPOYA-POYA

berpoya-poya??hakhak
saya salu guna perkataan berpoya-poya untuk maksud keluar soping..hehe

senyum je matahari ni..haha


cuaca nampaknya terang benderang arini..
sejak balik ke sini belum sempat ke mana-mana
asyik ujan..susah nak buat apa yang dihajati..
banyak rancangan dalam kepala..banyak tempat nak pergi
sebab terengganu sangat banyak tempat-tempat untuk diterjah
ada sapa2 yang pernah datang ke terengganu?? uolss melawat ke mana?? kongsikanlah..

mmm..cadang nak ke pasar payang arini..cari baju batik a..hehe
ada sapa2 nak kirim??hehe

* entri paling pendek stakat ni..haha





7 komen:

Rozuan Ismail berkata...

saya maw kirim dari bangi ok..pernah pergi pantai batu buruk..best!!

qasehraihan berkata...

rozuan:
pantai batu buruk deka primula beach resort tu 10 minit aje dr rumah..mmg stiap petang pergi..
belakang..nt kalau dtg lagi bgtau la yer..hehe

mzhany berkata...

kak, pergi pasar payan, silalah cari kedai makcik saya PP33, cakap la kawan rohani, nanti dptla sikit diskaun hehehe...

nak beli kopok lekor, sila ke kedai kopok BTB. tanya org yer. kopok losong dah ramai testi ckp xbesh ;)

perli la jugak kawasan taman tamadun islam tuh kak..rugi woo xpergi yg ada masjid kristal tuh. kalau ada masa singgah jugak pulau duyon...heheh kampong sy. bleh tgk org buat bo. secara tradisional lagik tau.

ahaha banyak tempat nk ckp ni, kan akak xsempat pergi plak. ok kalau dah smpai kt are kopok BTB, singgah la kedai air buah gelas besar...beshhh murah pun murah ahaha...ok ok itu je dulu kot...

akak kt GANU brape hari?

qasehraihan berkata...

ok akan di terjah sume tempat tu kalau ku mampu..sbnrnya, td pas publish entri trus uan turun dengan jayanya..huhu

BLADE EDGE berkata...

salam...

kalo saya la, mmg xkan kata berpoya2 tp kata 'pi ronda2' or jalan2..mmg guna RM la.. :-D

qasehraihan berkata...

blade:
haha..saya and geng memang dari zaman blaja dlu ag panggil gtu

puding_manis berkata...

masa sy dok t'ganu dulu...slalu gi pasar payang, pantai teluk ketapang mkn sotong goreng celup tepung kat kedai abg yie...heheh

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan