FOLLOWERS

Khamis, Januari 27, 2011

AKHIRNYA..JODOHKU DENGANNYA

jodoh dengan siapakah itu???




semasa sambutan hari raya kat sekolah tahun lepas
ada murid bawa benda ni...
rupanya makanan ni langsung xcantik...
tapi bila masuk mulut...nak lagi dan lagi dan lagi..hehe


dah lama saya impikan benda ni..
beberapa kali juga saya goggle nak cari kot2 ada jual online
(me mmg kaki shopping online sbenarnya..hehe)
terngiang2 lerr juga kesedapan dan kerangupannya bila di kunyah tu..


nak dijadikan cerita..
semalam masuk petronas depan skolah saya..
(memang slalu masuk pun..tapi rasanya slama ni xde..)
terpandangla saya pada makanan ni..




apooo..makanan tu..hehe??













ini dia..
ni orang panggil kerepek ke apa ni??
xpula ku tahu..



kalau dilihat pada botolnya..namanya 'ikan bilis pintal'




rupanya macam ini...
(abaikan kualiti gambr kamera hp cap ayamku..ahakss)
kat dalamnya ada ikan bilis yang sangat rangup..



harganya??
kat petronas 'mesra' ni jual sebotol pendek (300g) ni RM 14.50



so..
kalau ada sesapa yang tengah duk cari benda ni
untuk tempahan raya ke..
no fon kat sini di tulis (019-2260098)
Batu 10, jalan Gombak..KL
namanya wani la agaknya kalau ikut sticker kat tudung tu...hehe


free free ku mempromote c wani ni punya produk..
agak2 kalau saya g tempah banyak..
dia akan bagi diskaun tak???ahakss..

-end-


* walaupun kualiti hp cap ayamku so so..tapi E71 ni ttp ku simpan selamanya..banyak wooo kenangan hp ni..ahakss












18 komen:

Payche berkata...

serius.. sy pun xtau ni kerepek ke ape ye kak>>>??
yang kelakar...
ikan bilis 'PINTAL'...

Rozuan Ismail berkata...

ikan bilis pintal?x pernah plak dengar..ni dah jatuh cinta semua ni,mesti sedap gila kan rasa dia..

qasehraihan berkata...

payche:
hehehe..klakar kan..
tapi sedap..hihi

qasehraihan berkata...

rozuan:
of cos cintaku la ni..hehe
sedap amat!!hehe

mzhany berkata...

eh xpernah lak hany mkn ikan bilis pintal nih. hurmmm xpernah jumpa gak. unik unik nih...nk kena cari gak laa...

qasehraihan berkata...

mzhany:
hany..cuba try kat petronas lain kot2 ada..

Qaseh dalia adelia berkata...

sedap ni...makan depan tb..setabung habes haha

qasehraihan berkata...

qaseh dalia:
mmg sedap..hehe

AH7 berkata...

wah mcm sedap je..kene try ah ni..nyam3x...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

pernah makan dan memang sedap =)

E.d.Y berkata...

nak sebalang..huhu

qasehraihan berkata...

AH7:
try jgn xtry..
bg kt bkl mak mertua skali yerr..haha

qasehraihan berkata...

GKSB:
hehe..mmg stuju

qasehraihan berkata...

edy:
nanti pos laju..haha

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

serius xtahu pasal ada kuih ikan bilis pintal ni...xpernah tgk pun....

qasehraihan berkata...

blade:
sib baik akak bgtau...hehe

eqbalzack berkata...

saya pukul 4 pagi baru reply komen cikgu...saya dah makin sibuk la cikgu. mcm kena pasang PA je skrg ni...haha

qasehraihan berkata...

har har..
sy nk apply a..kuikui

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan