FOLLOWERS

Sabtu, Januari 01, 2011

MEMANG WUJUDLA..TAK SANGKA

semalam saya ada buat entri bertanya..
wujud ke 'kota bharu' kat perak..
berdasarkan kepada trafik freedjit saya..
kalau lupa baca balik entri ni..hehe



so semalam ramai la jugak yang bagi komen..
ada yang cakap xtahu, ada yg cakap maybe ada,
malah ada gak yang xpercaya ngan c freedjit ni..




tapi sebenarnya..rupaya memang wujud..
tengok komen2 ni..







pastu datang pula komen dari SK ni..
yang mengesahkan lagi memang wujud..






siap bagi link wikipedia ag..hehe
anyway..mksih banyak2 pada semua yang hantar komen..
kalau tak bertanya sampai skang saya xtahu lagi wujud nama tempat tu kat perak..hehe
so..uolsss semua..wujud tau 'kota bharu' kat perak..hehe

-end-

* ini antara kebaikan berblog..share persoalan..

3 komen:

Seizer berkata...

tapi bende tulis KOTA BHARU kan??
kota bharu kat klate
kota baru kat perak

qasehraihan berkata...

seizer:
ada kat dua2 ngr..kat klate mybe daerah..kat perak tu nama kawasan aje kot..bkn sebuah daerah

Pendekar Berkuda berkata...

Pendekar lah yang selalu keluar macam tu kat feedjit bila online kat mamak... hahaha...

pelik jugak...

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan