FOLLOWERS

Ahad, Januari 16, 2011

GAMBAR DATO' SITI DAN MIA SARA

 salam ahad..
wkend biasanya saya akan wat entri pasal artis..
tak pun pasal masak-masak..hehe
arini entri bergambar penyanyi tok ti ngn pelakon yang kecik tu..mia
menjadi covergirl URTV..

tau tak..
saya kan xkenal pun sape budak MIA ni masa kawan2 duk cakap pasal dia kat sekolah..haha
coz of ai jarang tengok tv tambah2 drama melayu..
rupanya budak ni pelakon drama 'adamaya' (drama ni pun ai xtahu..huhu)
sama gak masa orang kata drama 'nur kasih' best..
saya boleh tanya apa tu 'drama nur kasih'...sapa blakon??haha..


ok time 2 layan gambar..


comeii...macam seiras


tengok matanya..mmm
i think she need kids her age lorr..hoho



kecik2 bermaskara bagai..hoho


mesti siti teringin nak anak pmpuan gini kan..huhu



tunjuk tok K tak??ahaks


suka gambar ni..


antara isi kandungan majalah tu..


saya jarang beli majalah hiburan ni..
tapi kalau ct salunya akan beli a..hoho

-end-

* kalau latih tarian untuk murid utk apa2 mjlis mesti pakai lagu ct..hoho

28 komen:

Rozuan Ismail berkata...

alamak..sweetnye Dato' Siti..harap2 dia dapat cahaya mata tak lama lagi..sama2 doa..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

mia ni sgt comel.
dia seswai sgt kalau bdua ngn lisa surihani!

DiaUmaiNiNaz berkata...

alahai cumilnya Mia...pemalu cm Dinaz jgk..heeee..salam singgah ahad dr dinaz..

qasehraihan berkata...

wan:
swett kan..

qasehraihan berkata...

ctiey:
lisa ek??
lisa pun blakon ke crita adamaya tu??hoho

qasehraihan berkata...

dinaz:
hai..
mksih siggh..
singgahla selalu yerr..hehe

i am S!L4H.. berkata...

comellll...mcm anak dgn mak btol2...

Aizuddin Hanis berkata...

peminat siti er..samelah kte kak..

qasehraihan berkata...

i am slash:
betul..macam ibu dan anak..hehe

qasehraihan berkata...

aizuddin:
awk peminat ct??
akak minat lagu tradisionalnnya je

FasiHaH SupiaN berkata...

Oh My God....semakin comel si MIA............

follow :)

qasehraihan berkata...

fasihah:
comeiii kan..
pernah tgk parent dia..
mak dia lawa

S..U..D..@..I..S berkata...

mudah2mudahan dato CT dikurniakan cahaya mata

qasehraihan berkata...

sudais:
insyaAllah..

Rafina Mimi Zairul Murni berkata...

siti ni kalau pkai tudung mesti lg cntik kan..teringat masa dia akad nikah kat masjid shah alam,fuh..cun sgt2.. :)

gelakje berkata...

di jemput sertai contest

Contest Blog Saya Nak Domain

qasehraihan berkata...

RMZM:
of cos..rasanya sesapa pun..kalau pkai tudung akan jd lawa..hehe

qasehraihan berkata...

gelakje:
k nt i jenguk yerr..

mimie berkata...

alahai comeinyer dua2 ni.hehe!

►AdamXis◄ berkata...

Tak pernah tgk gambar mia dekat2 camnie...chomel jugak dua2 org nie...kih3

My recent post ►Fesyen : Fesyen Lenyap, Style Sama

E.d.Y berkata...

mia comel, siti gemok sngt la..huhu

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

ye la kak. die la...hehe

qasehraihan berkata...

mimey:
aa mmg comeii kan..hehe

qasehraihan berkata...

adam:
siala2 saya bg tgk dkt2 ni..free je..hehe

qasehraihan berkata...

edy:
gemuk ke??gmuk xpe duit bkepuk tu..haha

qasehraihan berkata...

ctiey:
ye ke..hehe

CIK TOM berkata...

2-2 sama2 comel..geram tgk...

qasehraihan berkata...

ciktom:
aa geram kan??

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan