FOLLOWERS

Sabtu, Januari 29, 2011

SEBAB PAKAI HIGH HEELS

semalam bila saya publish pasal kasut2 saya
rupaya ramai yang perasan..
semua kasut saya tinggi2..haha

ye memang!!
semua tinggi-tinggi
semua kasut saya 3 inci dan ke atas





dan jangan tak tahu..
stakat ni saya xpernah rasa lenguh pun..
mungkin sebab dah terbiasa kot..


sebab apa saya suka pakai high heels????




jawapan:
sebab saya rendah..hehe


saya rendah aje orangnya..
tinggi saya 149 cm sajoo..
skali tengok orang bertukar cikgu ngan murid..kwang3



jawapan kedua:
saya akan lebih berkeyakinan dengan ketinggian kasut tu..haha
tapi memang betul kott..
cuba uol compare orang yang berkasut tumit tinggi dengan rendah..
ada bezanya..pakai high heels nampak lagi best kot..hehe

 

saya tau ramai perempuan yg suka high heels..
so..apa sebab uol pakai high heels ek???

kalau untuk lelaki pulak..
uol suka x aweks/wife uol pkai high heel??
nape??hehe


-end-

* white board kelas pun tinggi..okla tu pkai high heels..
* kalau orang tinggi pelik tak pakai high heels ek?? (selain model2 tu)







18 komen:

AH7 berkata...

saya xsuke highhill kak..hahaha~~~

AH7 berkata...

saya xsuke highhill kak..hahaha~~~

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

akak, rendahnya...

saya pon rendah 152 jer hakhak =P

qasehraihan berkata...

AH7:
kalau awk suka lain mcam dhtu..hehe

qasehraihan berkata...

AH7:
uikss 2x post

qasehraihan berkata...

GKSB:
mmg kecik akak ni..
kiut miut...muahahaha

qasehraihan berkata...

GKSB:
mmg kecik akak ni..
kiut miut...muahahaha

qasehraihan berkata...

GKSB:
mmg kecik akak ni..
kiut miut...muahahaha

E.d.Y berkata...

xsakit ke pakai hill?

qasehraihan berkata...

EDY:
tak sakit..suka..

chaa ;) berkata...

setuju lah ! org yg pendek *ups Maaf* kalau pakai high heels MEMANG NAMPAK SGT CHANTEK ! :)

qasehraihan berkata...

CHAA:
hahaha..mmg pendek pun

hasrul hassan berkata...

Salam.
High heels akan menonjolan punggong yang mengancam .. auw... despite ia boleh merosakkan tulang belakang. :)

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

kalo kita ni sama2 bujang, kira sepadan la ye?? :-) saya tinggi sejengkal jer lebih dr akak...

org laki xde kasut high heel :-DDD

qasehraihan berkata...

hasrul:
haha..tp yg rosakkn tulang tu sy stuju..

qasehraihan berkata...

blade:
o ye kerr..
awk xpernh tunjuk muka mana nk tau awk tinggi ke rendh..hehe

mimie berkata...

suke heels gak-wedges jerp. sb sy pown rendah.huhu!

Cik TeN10 berkata...

ohh.. sy pn suka high heel.. even boot utk winter pn high heel.. keh2.. tp sy akn pakai kasut ikut kesesuaian.. kl nk kuar jejalan shopping2 mesti nk pakai sandal biasa je sbb nk jalan laju punye psal.. kl nk lepak2 hang out ngn member2 bru kenakan high heel.. i byk koleksi wedges.. betul2.. pakai high heel nmpak confident.. tak semua org bleh jalan dgn confident bl kenakan high heel.. lg 1 sbb nmpak elegance!

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan