FOLLOWERS

Jumaat, Januari 28, 2011

PABILA BONET KERETAKU DIBUKA

nape??
ada orang curi barang dalam bonet saya ke??



saya rasa semua kereta perempuan kat dunia ni sama..
mesti ada benda ni..
sebab ianya dh macam sinonim tau..
kalau xde macam xlengkap pulak rasanya..haha
apa ek???



*



*



*



*

tadaaa!!
hahaha..



ni sebahagian..haha..
yang lain duk dalam kotak..belum gigih lagi la ku nak ngeluarkannya..hihik


kaum lelaki sangat tidak suka keadaan ni di dalam kereta...
sebab dorang xleh nak nyamar jadi bujang....ahaksss




ni sandal yang saya selalu guna sekarang...
brand emanuel vuitton..
tinggi tak???hehe




saya jenis xbranded..
saya pakai semua brand yang saya berkenan..
xkesah mahal ke murah...asal selesa
selalunya...saya akan beli kasut dari butik charles & keith..
best pakai kasut brand ni..lembut..
butiknya ada kat sunway pyramid (tempat kegemaranku!!..hehe)

-end-

*jika uol tengok semua sandal dan kasut2 saya..
pasti perasan sama dari SATU SUDUT tu...cuba teka???hehe

24 komen:

♥ ajaa tyne ♥ berkata...

akak chantek.
bnyaknye kasut.
comel2 lak tue.
hehe

qasehraihan berkata...

ajaa:
hehe..nak ke??
nt kita g shopping sesama..hehe

khaifaiz berkata...

wah akak.. byknye kasut dlm but.. pening nak letak barang nti.. kihkihkih

mrs.sabri berkata...

amboi qaseh..banyaknya kasut..maklumlah guru kan..mesti nk kena ada banyak pasang kasut dan baju..mcm kakak ipar saya dan kakak kandung saya..penuh dua almari..hehe

qasehraihan berkata...

khaifaiz:
akak mmg obses kasut..

qasehraihan berkata...

mrs.sabri:
hehe..tepat skali..

Hafidzah Hafidz berkata...

waaaaahhh! cantek2 kasut akak..berapa pasang semua kasut akak? bestnye shopping kasut banyak2 >.<

DiaUmaiNiNaz berkata...

salam singgah Sis...haha memang tula tektikal kita kalau berkongsi keta dgn pasangan..tapi keta lain2 pon kalu nk selitkan pe salahnya..that means..menandakan dia sudah berpunya....satu idea yg bagus !!..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

kak!

hehe. same la. ct pon suka heels n wedges!

:)
yg laer ungu 2 cun! siyes cun!

ermm.tinggi2 ek kasut akak :P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

GKSB pon jenis gila kasut juga hehe

NEW ENTRY: PEREMPUAN MATA DUITAN

qasehraihan berkata...

hafidzah:
xterkira..hahaha

qasehraihan berkata...

diaumaininaz:
hehe..kreta ai kreta ai..ai share..ahakss

qasehraihan berkata...

ctiey:
smua kasut akak 3" ke atas..

qasehraihan berkata...

GKSB:
gud2..sama2la kita gila

AH7 berkata...

kalau saya ade bini..saya marah die..letak banyak2 kasut kt dalam kete...nk letak yang perlu jer...heheh...

Payche berkata...

wah... banyaknye kasut~

qasehraihan berkata...

AH7:
amboi2..kalau saya ada suami mcm awk, sy akn ckp..ni kreta saya..bukan awak pkai pun..harhar

qasehraihan berkata...

payche:
mmg obses..hehe

Yuny Khoo berkata...

bonet kete sy penuh dgn kertas assignments.. hehee ^^

najwa's berkata...

hehe byknya. slalu njwa tinggalkan kasut dlm 2, 3 pasang je dlm kete. 2 pun lain2 jenis.. 1 heel, 1 crocs, 1 slipar..hehe

qasehraihan berkata...

yuny:
zaman assigment dh blalu..hehe

qasehraihan berkata...

najwa:
saya xkira..
sbb sy suka kasut..hehe

mzhany berkata...

hany ada sepasang wedges je dlm kete. ahhaaa suami hany keluarkan semua...dia tak suke tgk. tinggal 1 je. pandai lak tu dia pilih yang hany suke letak dlm kete.

qasehraihan berkata...

hany:
saya xsuka sgt wedges..hehe

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan