FOLLOWERS

Isnin, Januari 10, 2011

NAPE KHIANATI KEPERCAYAAN SAYA

frust..
xtau nak cakap..perasaan sekarang bercampr baur..
 apa perasaan kengkawan kalau orang yang kita harapkan..
orang yang kita percaya..
yang kita ceritakan segalanya...
org yg turut berkata dpt rasa dan faham apa yang kita lalui seolah khianati kita..
sangat frust dan sedih..





nape wak..
kan saya dah cakap dia tu la yg cuba untuk lagakan saya..
dia tu yang cuba nak uji kesabaran saya..
dia tu yang sibuk nak ganggu hal hidup saya..
tapi last awak boleh join dia..
walaupun atas ajakan pihak lain..
awak sepatutnya cuba elak..
sebab awak tahu saya pasti akan dapat tahu hal itu..
bila saya tgk gambr tu sy tkejut..
saya sedih..speecless..
wpun nmpak muka awk xde satu pun yg senyum dlm gmbr2 tu..
smua muka terpaksa..sy kenal awak
tp nape awak join???huk huk..sedeyyy
jika awak sengaja..besar kesalahan awak tu!huhu


tapi nape saya ttp cmni..
setiap apa jua yg awak buat..saya pasti akan positifkan kadaan tu..
saya tau awak tiada pilihan..
awak perlu jaga hati banyak pihak..
jadi saya tak salahkan awak..
mksih banyak..jika betul sprt apa ygg saya pikr ni..
jika sebaliknya...saya berserah ajela..

-end-


* perlu lebih muhasabah diri..maka hati ini akan tenang
* as a matter of principle..i'll play the game like u want 2 be played..as a matter of fact..i know i'll won
* hidup ini terlalu indah untuk dilayari dengan air mata dan kesedihan..setiap yang berlaku hikmahnya pasti..
* entri ini dbuat lebih kpd utk d rewind pd ms dpn bahawa sy pernah bersedih dengan hal ini..

19 komen:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

kenape kak?
ade org khianati kak ke?
knpe mood sedih je semua org ni..

qasehraihan berkata...

ctiey:
ntahla dik..
tp mslh akak ni sush nk mrh org..
sush nk pikir org nak wat jahat kat kita..sbb rs xmungkin..
redha segalanya..hehe..ilekss..me ok je..

teha_sheweet berkata...

sabar je kak.. setiap ape yang terjadi pasti ada hikmahnya..
sejak akhir2 ni pown, dah bnyk saya menangis.. mcm2 jadi dalam hidup saya..
tapi saya yakin, saya ada allah

qasehraihan berkata...

teha:
mksih..
ya akak yakin hikmahnya pasti..

Cempakamelati berkata...

Sekurang-kurangnya Qaseh dah kenal dia tu siapa, so boleh la berjaga-jaga untuk masa yang akan datang..jangan bersedih k...ramai lagi kawan yang baik yang boleh diharapkan untuk mengadu susah senang.

NURUL NADIAH MAMAT berkata...

yang terjadi ada hikmahnya.....
ALLAH uji sebab ALLAH SAYANGKAN KITA.... =)

qasehraihan berkata...

cempakamelati:
tapi sedih kan..sbb kita percaya sangat..

qasehraihan berkata...

nurul:
ya..hikmahnya pasti

Rozuan Ismail berkata...

sangat frust bila benda ni terjadi..

pernah gak wan kena sindir dgn rakan baik sendiri depan org raai..malu jugak la masa tu..

qasehraihan berkata...

rozuan:
yang akak ni ag frust kot..huhu

qasehraihan berkata...

rozuan:
yang akak ni ag frust kot..huhu

Aizuddin Hanis berkata...

bnyak2 kn bersabar kak...

noreed berkata...

sabar-sabar bawak bertenang. mungkin ada hikmah di sebalik yang berlaku ni :)

qasehraihan berkata...

aizuddin:
akak tgh sabarla ni..huhu..

qasehraihan berkata...

noreed:
ye..pasti ada hikmah..tp mcm xbslh aje dia buat smua tu..geram la jg..huh

mizz sue berkata...

BYK2 BERSABAR YE

qasehraihan berkata...

mizz sue:
mksig banyak sue..

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

byk2kan bersabar...yg suka khianat org tu akan terima balasannya nnt...

qasehraihan berkata...

blade:
xpela blade...sy ni sush nk mrh org..klu dia xdpt blsn pun sy cuma doakan dia xwat gtu kat org lain je..huhu

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan