FOLLOWERS

Sabtu, Januari 08, 2011

PENCARIAN KANAK-KANAK HILANG (ADAM SHAH)


saya sekadar memanjangkn lagi hal ini...
dapat makluman kehilangan kanak2 ni dari blog amel
naluri keibuan ku terpanggil untuk turut sama berkongsi agar kanak2 ini dijumpai semula




sesiapa ada maklumat..
bolehlah hubungi keluarga kanak2 ini di fb ibunya...



*semoga Allah permudahkan segala urusan keluarga ini dan kanak2 ini selamat semula pulang ke pangkuan ibunya..aminn

14 komen:

Heni berkata...

He's a cute little boy. I hope you're fine, Adam and I wish you'll be able to meet your parents soon.

Aizuddin Hanis berkata...

cian bdk ni...semoga cpt2 lah dorg betemu ngan bdk ni..

qasehraihan berkata...

heni:
semoga adik ini ditemui dalam keadaan yang selamat..huhu

qasehraihan berkata...

aizuddin:
sian kan...boleh bayang apa yg sdg ibunya rasa..huhu

eqbalzack berkata...

amat menakutkan fenomena culik kanak2 skrg ni...
semoga adik yg comel ni dipertemukan secepat mungkin dengan keluarganya...

Seizer berkata...

insha Allah jumper balik

qasehraihan berkata...

eqbal:
betul tu..amat menakutkan..huhu

qasehraihan berkata...

seizer:
insyaAllah..cnela keadaan dia skang ek??huhu

BLADE EDGE berkata...

salam akak..

byk dah kes sblm ni xjugak selesai..ni dah ada yg baru pulak...

kene jaga anak2, jgn sampai hilang dr pandangan...

siti faridah harun (nama penuh tu) berkata...

salam perkenalan kak,,

budak ni comel !!

ya Allah,, jauhilah dia dari malapetaka,, amin.

qasehraihan berkata...

blade:
hai blade..
mksih awak salu jenguk akak..

qasehraihan berkata...

siti faridah:
mksih..keep in touch..

mzhany berkata...

semoga dipermudahkan jugak...ameen..

sedey...walaupon xde anak lg, tp sebagai seorang wanita..ishhh tak dpt bayangkan...

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

ala...kesiannya die...

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan