FOLLOWERS

Rabu, Januari 12, 2011

HARI RABU HARI BER'KO-KO'

arini hari rabu..
seperti biasa skolah2 kat selangor hari rabu ada aktiviti ko-kurikulum..
negeri lain pun sama ke ek??..lupa dah waktu skolah dulu..huhu


tadi kat shoutmix saya akak Aunt T bertanya..
stiap rabu mmg ada koko ke kat skolah...
jawapannya 'ye' kak..

kat skolah saya..
dulu koko start jam 1.30 tengah hari, tamat jam 2.30..
tapi mulai tahun ni..ubah stail plak..
start jam 4.00 petang..tamat jam 6 petang..uwaaa!!! penat tu!!


ntah apa mimpi di tukar waktu ni saya pun xtau..
skolah saya akan wat giliran antara minggu..
mgg ni unit beruniform..next week persatuan dan kemudian minggu seterusnya permainan..

jadi..seperti tahun dulu..
untuk unit beruniform..saya adalah guru penasihat untuk


*

*

*


tunas kadet remaja sekolah (TKRS)

untuk persatuan dah tentulah saya bos untuk
persatuan SPBT (buku teks)

dan untuk permainan pula..
saya adalah guru penasihat gimrama..ahaksss
ai boleh lentok2 kpala ke blakang tau!!! *kidding*


dulu masa skolah menengah saya AJK untuk PBSM..hehe
uol unit beruniform apa zaman skolah dulu ek???

-end-

* rasa ada parent komplen je buat belah petang ni...huhu
*sebab anak2 dorang xleh g skolah agama petang..kan??

18 komen:

aunt T berkata...

Senang la aunt T camni, tanya kat qaseh pasal hal2 sekolah ni. thanks qaseh!!

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

dulu mase skola menengah sy masuk renjer puteri.

skang kt ipg masuk pgakap.
siyes best!

Rozuan Ismail berkata...

kalau dulu,kitrang k-k hari selasa,,

Payche berkata...

hahaha~
sy paling xsuke Ko-Q..
Mesti kasi larikk~

(",anahraF berkata...

Kadet Remaja Sekolah !

qasehraihan berkata...

aunt T:
akak punya pasal xde hal punya...just PM me kat fb...boleh amik emel kat sidebar ye kak..hehe

qasehraihan berkata...

ctiey:
renjer puteri tu cne ek???
tadi br akak tau rupanya pegakap kalu kawad kaki smua start dr kiri ek??TKRS kanan..huhu

qasehraihan berkata...

wan:
hari selasa ek??
klate ko slasa tu???

qasehraihan berkata...

payche:
haha...sama kottt..hihik

qasehraihan berkata...

anahraf:
ooo...sama la tu dgn TKRS..hehe

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

renjer 2 mcm pandu puteri.;)
huhu. ye ek kak?
sy pon baru je 2 minggu masuk pengakap.
ta blaja kawad ag.

qasehraihan berkata...

ctiey:
aa..akak pun br td tahu..

eqbalzack berkata...

sudaa add...

Sham berkata...

salam kenal cikgu...

kami hari ini meting je.mingu depan baru stat berkoko...

folow u...

AMMAR YASIR berkata...

Ammar dulu kalau buat koko pukul 2.30 asyik ponteng je..bhahaha... tapi kalau petang rajin pulak.. yelah, letih kot baru je lepas perah otak pastu ada koko pulak.. Ammar pun masuk pbsm jugak dulu..best...

qasehraihan berkata...

eq:
saya online lmbt ckit
but already aprove..

qasehraihan berkata...

sham:
salam kenal gak..
km ni tlebih efisyen a..lotih2..hehe

qasehraihan berkata...

ammar:
ooo...suka ponteng yerrr..hehe

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan