FOLLOWERS

Selasa, Januari 18, 2011

APA TANDA KELOPAK MATA BEGERAK EK???

salam selasa..
mksih kpd yg jwb mengenai gambar smlm..
nanti saya wat entri tentang tu yerr..

arini saya nak cakap hal ni dlu..
saya sedang mengalami satu ketidakselesaan la..
saya yakin ramai yg salu dapat kadaan ni..
keadaan 'kelopak mata bergerak2'..


hoho..
letih tau layan mata bergerak ni...
kalau banyak kerja..saya akan jadi lupa a dgn 'kebergerakannya' tu
tapi kalau xde apa nak buat mula a..jadi perasan ianya sedang bgerak2..

dah seminggu juga saya mengalami ni..
kelopak mata saya yang bergerak sekarang ni adalah sebelah kanan..

saya ada bertanya dengan beberapa orang kawan..

ada yang cakap ada orang rindu
ada yang cakap nak menangis
ada yang cakap sebab mata letih asyik duk ngadap blog (haha..amik ko kena perli)
ada yang cakap belah suatu yang baik2..
dan macam2 lagi..



saya harap..smua ini hanya tidakbalas sistem badan..
tiada kaitan dengan kepercayaan2..huhu



so..
biasanya kalau mata uol bgerak..apa kepercayaan uols??



-end-


* kalau betul ada orang rindu..mesti bondaku..huhu

4 komen:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

kak.
kelopak mata sy bergerak sebab ade org rndu saya!
hehe..;p

qasehraihan berkata...

ctiey:
hehe..of cos..

Aizuddin Hanis berkata...

huhu~~ pnh gak mcm 2..org tua2 kt ade org rindu kt kte..xpun org 2 hmpr ngan kte...

qasehraihan berkata...

aizu:
ehem ehem la yg rindu awak tu..
haha

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan