FOLLOWERS

Isnin, Januari 24, 2011

JANGAN NILAI SAYA MELALUI PAKAIAN???


uiksss..pakaian sapa plak ni..saya ker??
saya ada terbaca satu artikel


'JANGAN NILAI SAYA MELALUI PAKAIAN!'


saya malu nak letak gambar sebenar si pemakainya tu..
lagi pun nanti pendekarberkuda masuk bagi ceramah..hihik
sori pdekar, gurau2 jerr..


gambarnya lebih kurang mcm kartun ni a..
dan mungkin lebih lagi kott.. 






katanya dalam artikel tu..
jangan nilai dia melalui pakaian..
jangan fikir dia murahan dengan pakaian sebegitu
sebab orang xtahu kesusahan hidup dia selama ini..
dan DIA PAKAI IKUT KESESUAIAN MAJLIS..



what the nonsense is??
ada pulak gitu..ek
boleh trima ke alasan artis tu ek??


risau pulak saya..nanti ada anak murid saya pkai seksi..
dan diberikan alasan ikut majlis..
ada mjlis yg perlu pakai seksi meksi ke??


-end-

* seksi2 dalam bilik malam2 jerr..ahakss

16 komen:

ruby zaizi berkata...

ntah pape..what people do nowadays are by looking at the first impression..first appearance..so what?nonsense je artis tu..hee

AH7 berkata...

huhu~~ susah nak ckp lah kak..ni atas peribadi msg2..tapi klau dh pkain 2 terlalu mengliurkn lelaki no good ah..lain ah utk suami die..huhu~~ tol x kak?"

Faizal n Fashitah berkata...

Alasan camtu.. haihh susah nak cakap. anyway, saya dah buat entri pasal header awak. Checkidout! XD

Melati berkata...

Astagfirullahhal'azim...

Alasan yanggg sangggat buat saya marah. Majlis apakah? Isk Isk... itulah manusia. btw, kak i tau siapa kan artis itu.

qasehraihan berkata...

ruby:
ye betul stuju dgn awak..hee

qasehraihan berkata...

AH7:
betul tu..hehe

qasehraihan berkata...

pezal:
saya dh jenguk dh td..hehe

qasehraihan berkata...

melati:
tau ek...smua org tau kottt

Pendekar Berkuda berkata...

hehe...

beraninya dia...

pendekar no komen...

sebab kalau pendekar komen...

keluar semua perkataan yang tak ok..

huhu....

qasehraihan berkata...

pendekar:
berani ker??haha
alahai..komen je lerr..
tp komen pasal entrila
jangan komen saya yg kluarkan isu ni dh lerr..ahakss

E.d.Y berkata...

ni la bila org xcukup didikan agama berkata2...entahla..dunia akhir zaman..kita doakan je la yg terbaik untuk mereka...huhu

mzhany berkata...

kak,
sekarang ni banyak yg pakai ala ala berkemban kan hurmmm

qasehraihan berkata...

edy:
betul tu..kesiankan..haha

qasehraihan berkata...

mzhany:
hahaha..mmg ponggg

bunga berkata...

cam2 sekarang..jom kita semua doakan dia ok cyg..hee...

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

hesh,
mtk dijauhkan la sy seksi cm2

amin! skang ni terjaga lg isyaAllah.

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan