FOLLOWERS

Selasa, Januari 25, 2011

KERNA DIRIKU BEGITU BERHARGA

kenapa semua ni harus berlaku..
xcukup2kah lagi???
dah tak tertanggung dah ni..takkan nak bagi yang baru pulak..
pikirla hati dan perasaan orang..
jangan asyik menang sendiri..
bila fikir dia layak terus serahkan padanya..
saya buka sengaja menjadikannya layak..
sebab memang jenisnya begitu..
saya cuba enjoy dengan segalanya..
tapi takkan dengan alasan itu semua di longgokan pada saya..
malah masih ramai yang lain..
mengapa saya???





plizzz...fahamilah saya kali ini..
saya tidak pernah menolak sebelum ini..
tapi hal ini sangat berat..
saya risau saya tidak mampu..
waktu malam waktu yang sukar untuk saya..
penat..saya jenis buat apa yang diberikan..
tapi dalam hal ini saya dah penat..banyak sangat..
agih-agihkan la pada orang lain juga..
SAYA TIDAK MAHU MENJADI ORANG YANG TIDAK IKHLAS..
fahamila daku..


-end-

* monolog orang yang jiwa kaco..ahakss

21 komen:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

kenape ni kak?

Heidi Shafiq berkata...

senangkan diri kite dulu baru kite senangkan org lain.. :)

Faizal n Fashitah berkata...

Uihhh...ape crite ni Ain? Anyway, sila check email k. Saya dah aturkan sket header awak tu.. XD

qasehraihan berkata...

ctiey:
hehe..saja je tu
karenah2 kat skolah..
kalau org tu, org t aje yg di longgok keje
mcm xde org lain..
nt awk akn rasa jg tu..

qasehraihan berkata...

heidi:
hehe..stuju..
tp sy ni mmg jenis gila keje..
tu salu sgt dilonggok keje..huh

qasehraihan berkata...

pezal:
i'm not ain..hihiks...
k nt sy check..k
toce toce

Payche berkata...

haha.. lek ar akak~
keje SMART k.. not HARD!

qasehraihan berkata...

payche:
nak smart cne kalau smua longgok kt kita..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

huhu.
mcm seram lak,
harap2 sy boleh hadapi!
yeah!

akak pon!

cik jijah berkata...

hi rehan :)

saya paham sgt apa yg rehan maksudkan ni.. saya pun cikgu juga.. tapi insya allah.. ada yg memahami :)

qasehraihan berkata...

ctiey:
mmg boleh adapi..
tp kdg2 meroyan gak kita pun..hehe

qasehraihan berkata...

jijah:
eh jijah..awak org pertama pggil sy rehan kt blog..blogger lain pggil saya qaseh..hehe

buat yg termapu kn jijah..hehe

qasehraihan berkata...

jijah:
eh jijah..awak org pertama pggil sy rehan kt blog..blogger lain pggil saya qaseh..hehe

buat yg termapu kn jijah..hehe

E.d.Y berkata...

apa kes ni?

qasehraihan berkata...

edy:
xde pe kes..
kes jiwa lara jerr..hehe

ibujelita berkata...

sabar yer...nanti tentu susah bila mlm2...

AH7 berkata...

nape ni kak?

qasehraihan berkata...

ibujelita:
btul tu jelita..huhu

qasehraihan berkata...

AH7:
saje je..hehe
monolog keje banyak..haha

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

:)

cik jijah berkata...

oooopssie!! qaseh!! hehehe..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan